Rock! Me drugie imię.

Rock. Ostre brzmienia (G I T A R A). Coś co nas porusza. Muzyka i styl. Miliony ludzi go uwielbiają. Słuchają na okrągło. Okupują bary hardrockowe. Nie wyobrażają go sobie bez AC/DCDeep Purple, Black SabbathThe Beatles czy Rolling Stones. Lubimy te klasyki. Teraz już nie robią takich piosenek.





 
Wiem że jest dużo więcej znanych rockowy zespołów (np: Kiss).
Ja z nowych zespołów rockowych lubię: Arctic Monkeys.


Gdy pierwszy raz słyszałam tę piosenkę myślałam że jest z lat 70. Byłam w szoku odkrywając prawdę.
A wy lubicie stary Rock? Macie jakiś ulubiony zespół rockowy tego wieku?

Komentarze

  1. Ja w szczególności uwielbiam Led Zeppelin, Pink Floyd, Black Sabbath, The Doors i Deep Purple.
    Moim zdaniem te zespoły są naprawdę wybitne i wiele wniosły w świat muzyki.
    Ale zgodzę się, Stonesi i Beatelsi też są nieźli. O AC/DC nie mam zdania. Ich piosenki wpadają w ucho, wokal jest naprawdę niezły, lecz jakoś nie trafiają do końca do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rolling Stones i Beatlesi też lubię :)
    fajny post, lubię takie muzyczne mozna znaleźć ciekawe utwory!

    Pozdrawiam! :*
    assymetryczna.blogspot.com ------------jeśli Ci się spodoba zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty