Krzysztof J. Królas - Najmita

Najmita to pierwsza książka Pana Królasa. Poznajemy w niej Nożownika. Najemnik i skrytobójca. Książka pełna mocnej fantastyki, dynamicznej narracji, zbereźnych scen i krwi.

Ogarnięty wojenną pożogą świat chyli się ku upadkowi. Nie liczą się już państwa i armie – każdy walczy sam dla siebie: o pieniądze, o przetrwanie. Polanie i kozackie hordy ścierają się z Księstwem Szwabii, a Cyganie z Semerami zacierają ręce, czekając jak sępy na żer. W tym wszystkim jest on – Nożownik, Najemnik, niegdyś pozbawiony ludzkich odruchów chłopiec; dziś – najemny wojownik i skrytobójca. Czy w opanowanym przez zarazę mieście odnajdzie towarzysza godnego zaufania? Czeka go wszakże ostateczne starcie z od lat przyczajonym w ukryciu przeciwnikiem.”


Opinie: 

"Jakoś nie zachwyciła mnie specjalnie ta książka, zbyt wiele w niej zwrotów akcji i urwanych wątków, przez co czasem ciężko się połapać o co chodzi. Ale przynajmniej jest krótka i szybko się ją czyta, więc dotrwałam do końca."

"Ostatnia scena to majstersztyk."

"No cóż. Książka jak to książka. Wnosi swoje dwa grosze i ta. Inna od wszystkich jakie przeczytałam. Ocena 5/10. Trudno mnie zadowolić." 

"Czytałem z zapartym tchem. Książka pisana przystępnym językiem, nie zanudza czytelnika homeryckimi opisami i nie szczędzi nam brutalności. A przecież wszyscy kochamy chleb i igrzyska."


Książka na razie mało znana. Chcecie wiedzieć czy wam się spodoba? Tu macie fragment. Tutaj fanpage na FB. Czytajcie. Komentujcie. Sprawcie by ta niezwykła książka trafiła do szerszego forum. 


Książkę można zamówić przez internet i w księgarniach /Hadul

Komentarze

Popularne posty